Montaż PC

Autor: waldekg4WP <waldekg4_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 11:38:27 MET

Witam

Zamierzam złożyć samodzielnie PC-ta. Mam już wszystkie "składniki". To
będzie płyta Gigabajta K8Trinitron nForce4 i procesor Athlon 64 3200+ (socet
939) pamięci RAM Geil 3200MHz
Czy ktoś mógłby mi pomóc przez to przejść bezboleśnie?
Chodzi o (w miarę) szczegółowy plan działania.

Oto kilka pierwszych pytań jakie mi się nasuwają:
czy przed (albo ewentualnie po) mntażem procesora powinienem coś ustawiać na
płycie?
czy bios tej płyty sam wykryje procesor i ustawi...?

Pozdrawiam
Waldek