LCD 19 - jak to jest ...

Autor: 0siem <osiem_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 08:58:06 MET

Witam.

Ostatnio kupiłem monitor 19" FLATRON L1910P i znajomi zaczęli podkopywać
moje przekonanie o tym, że to słuszny wybór. Nie chodzi tyle o markę co o
rozmiar. Korzystam z tego monitora przede wszystkim do pracy z tekstem a tu
mnie zaczęto uświadamiać, iż tak duży monitor jest nieodpowiedni do tego
typu pracy. Mam mętlik, bo ponoć praca z tekstem na tak duży ekranie może
doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia wzroku, ponoć powinienem
korzystać z ekranu 15". Bardzo proszę o opinie albo linki na ten temat.

Pozdrawiam.

Sebastian.