Re: LCD 19 - jak to jest ...

Autor: Ty-grysek <Taurus-ui_at_N.O.S.P.A.M.wp.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 09:35:47 MET

Użytkownik "0siem" <osiem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d1oj64$49$1@news.onet.pl...

> Witam.
>
> Ostatnio kupiłem monitor 19" FLATRON L1910P i znajomi zaczęli podkopywać
> moje przekonanie o tym, że to słuszny wybór. Nie chodzi tyle o markę co o
> rozmiar. Korzystam z tego monitora przede wszystkim do pracy z tekstem a
> tu
> mnie zaczęto uświadamiać, iż tak duży monitor jest nieodpowiedni do tego
> typu pracy. Mam mętlik, bo ponoć praca z tekstem na tak duży ekranie może
> doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia wzroku, ponoć powinienem
> korzystać z ekranu 15". Bardzo proszę o opinie albo linki na ten temat.

Hmmm... Czy czytanie codziennej gazety też prowadzi do nieodwracalnego
uszkodzenia wzroku? W końcu to też duży format! IHMO jeśli chodzi o
rozmiar - dobry wybór. Powiedziałbym że nawet mniej szkodzi na wzrok, niż
mały format, bo można pozwolić sobie na większy rozmiar czcionki. No i
znacznie większy komfort pracy. Naturalnie - byleby nie siedzieć z nosem
przy ekranie :-)

Pozdrawiam
Tygrysek