Re: szybkosci zapisu dvd-r - skad nagrywarka wie jakie ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 00:36:21 MET

> Ok czekam na wykres :-)

No wiec to wyglada tak (mam nadzieje, ze linki dzialaja):
http://lookas2002.republika.pl/Szwejk-dvd-5-SOHD167T-V9S19.html
oraz
http://lookas2002.republika.pl/Esperanza-dvd-5-SOHD167T-V9S19.html

Niestety nie doszukalem sie nigdzie plytki TDK nagranej (ale jutro poszukam
jeszcze, zeby zobaczyc jak sobie poradzi).
Faktycznie Esperanza dosc slabo chyba wypadla. Mimo wszystko jednak na
stacjonarnym czytniku dvd jest to wystarczajaca jakosc, aby film sie
odtwarzal bez zaciec. Jedyne co mnie dziwi to fakt, ze Esperanza ma mniej
poszarpany wykres od tloczonej plytki.

::-:: fobiusz ::-::