Re: szybkosci zapisu dvd-r - skad nagrywarka wie jakie ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz(.)net_at_remove.this>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 15:54:14 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:

> No wiec to wyglada tak (mam nadzieje, ze linki dzialaja):
> http://lookas2002.republika.pl/Szwejk-dvd-5-SOHD167T-V9S19.html
> oraz
> http://lookas2002.republika.pl/Esperanza-dvd-5-SOHD167T-V9S19.html
>
> Niestety nie doszukalem sie nigdzie plytki TDK nagranej (ale jutro
> poszukam jeszcze, zeby zobaczyc jak sobie poradzi).
> Faktycznie Esperanza dosc slabo chyba wypadla. Mimo wszystko jednak na
> stacjonarnym czytniku dvd jest to wystarczajaca jakosc, aby film sie
> odtwarzal bez zaciec. Jedyne co mnie dziwi to fakt, ze Esperanza ma
> [...]

Ale czytnik zwolnił Ci odczyt płyty do ~10x, aby sprawdzic na prędkości 16x
albo musisz wgrac speed-hack do swojego liteon'a, albo nagrać DVD+R z
booktype DVD-ROM (czytnik bedzie myslal ze to płyta tłoczona).
Wykres 16x dla płyty eProformance (nagrana 8x) masz tutaj:
http://nixz.neostrada.pl/tmp/eProformance-DVD+R-8x-PRODISC-R03/

--
pozdrawiam
      Mikolaj