Re: Import z UE i USA Laptopów

Autor: Rafalski <shaft_at_go2.pl.CUT.IT>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 22:57:52 MET

Usador Max escribió:

> Może ktoś jest zaznajomiony kto ewentualnie udzielił by mi informacji
> co gdzie i jak się je ?

Handlem sprzętem poleasingowym sprowadzanym z zachodu zajmują się zazwyczaj
obrotni, kuci na cztery łapy kolesie, którzy mają świetny węch (wiedzą,
gdzie pachnie szmalcem), smykałkę techniczną (wiedzą jak z resztek po trzech
laptopach zrobić jeden sprawny i piekny jak Golf Składak prosto od
lakiernika) i instynkt, który powie im, że duże zyski na laptopach
poleasingowych się kończą, tak jak było z monitorami CRT jakiś czas temu.

> Chociaż ogólnikowo już nie mówie konkretne adresy żebym się rozeznał
> czy jest to biznes dla mnie .

Skoro musisz pytać, znaczy, że nie masz węchu, którego ten biznes wymaga.
Poza tym, ci którzy wiedzą, wcale nie chcieliby się tym dzielić. Zresztą,
pewnie siedzą teraz w swoich busach gdzieś między Holandią a Austrią i wiozą
towar..