Re: wyjscie AV

Autor: Jacek Patka <jpatka_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 22:42:45 MET

Użytkownik "Delfin" <iaaeroo@pssos.net> napisał w wiadomości
news:d1h5h2$j4c$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam!
>
> Przepraszam, ze nie ta grupa, ale nie moge sie doczekac na innej grupie.
>
> Przez wyjscie AV karty graficznej (GeForce 6600) podlaczylem
telewizor.
> Obraz jest caly, kolorowy i wyrazny jak na telewizor. Ale jak uruchomie
> jakis film (plik.Avi) to na TV jest wszystko wodoczne, okno programu
> odtwarzajacego poza samym filmem. Jest tylko czarne okno. Pierwszy raz tak
> podlaczylem, aby obejrzac film na TV, i nie wiem dlaczego tak sie dzieje.
> Odtwarzam na All Player, ale na PowerDVD 5.0 jest to samo.

Wszystko będzie OK, jeśli tylko TV ustawisz jako ekran główny. To się
przydaje jeśli film ma być z napisami czytanymi z pliku tekstowego - częste
dla divx. Włączenie pełnego ekranu nie pozwala pracować na telewizorze jak
na monitorze kompa, co w przypadku odłączenia maszyny od monitora i
podłączenia do TV byłoby dość niezręczne. Ja mam kompa w innym pokoju niż TV
29", a stosowanie długiego kabla 12m nie jest najlepszym rozwiązaniem - im
krótszy tym lepiej.
Jacek Patka