Re: Drukarka laserowa

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 22:57:44 MET

*KW* <wasilewk@neostrada.pl> wrote:
> Oczywiście, że nie chcę Cię przekonywać
> do HP (pewnie na Gericoma Cię nie stać),

nie przesadzaj - to już któryś raz, jak jedziesz sobie po grupowiczach.
Twoje ewentualne doświadczenie zawodowe nie jest tu żadnym wytłumaczeniem.

może odczekaj chwilę przed wysłaniem posta - tak, żeby emocje trochę opadły.

no tak - i nie próbuj się wykręcić, że miałeś na myśli coś w stylu "bo
biedny dwa razy płaci" ;)

--
pozdrowienia,
shadow