Re: soft do sprawdzania chipsetu grafiki

Autor: Wacek <nima_at_maila.nie>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 20:13:43 MET

Calme napisał(a):

> http://www.lavalys.com/
> programik nazywa sie Everest

nie chce mi się wywalać specjalnie sterownika od grafiki dla sprawdzenia
ale... czy te programiki aby nie zczytują danych o grafice na podstawie
zainstalowanego sterownika? coś mi się wydaje że tak a ja myslałem o
sofcie który rozpozna chipset karty wtedy, kiedy jeszcze sterownik nie
jest zainstalowany... a to wszystko po to, żeby nie rozkrecać kompa
będąc u kogoś po to aby zobaczyć jaki sterownik jest potrzebny aby
obudzić grafikę :)