Re: Znikanie danych na dyskach 200 gb maxtor i caviar

Autor: Hubert Rebus <habert5.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 20:22:25 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Użytkownik "Hubert Rebus" <habert5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:d1mibl$9bg$1@inews.gazeta.pl...

> Albo siada zasilacz.

Nie zasilacz jest raczej ok, przecież inne dwa dyski 80 gb i ten drugi 200
gb caviar jakoś chodzą. O 17 godzinie tego 200 gb do drugiego kompa z tym
samym systemem i przegrywam na niego dane, poszło już ze 30 gb (z dysku 40
gb w tym drugim kompie) i działa dobrze. Teraz kopiuje przez sieć w domu na
niego 50 gb filmów. Potrwa to do rana jeszcze. Fakt ze transfer duzo
wolniijszy niz z dysku na dysk ale zawsze dysk sie meczy non stop. Zobaczymy
czy wytrzyma to. Ten drugi komp ma plyte asus na ukladzie sis648 i celka 2.0
ghz. Swiezo po podlaczeniu do niego dysku "wadliwego" 200 gb wyskoczył mi
komunikat czy chcesz sformatować dysk (to z uwagi na wczorajszą awarię tego
dysku w moim kompie gdzie poleciała cał partycja i wyskoczyło ze dysk jest w
formacie RAW). Sformatowałem go na ntfs i od 3 godzin kopiuje na niego dane.
Poczatkowo poszlo 20 gb z drugiego dysku, a teraz sieciowo. Na razie działa.
Co do bigdrive enable wczoraj recznie wprowadziłem ten zapis do rejestru ale
nie restartowałem kompa jeszcze. Poza tym sciagam te servic packi z sieci.