Re: Władcy piesienia ;-)

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 11:11:14 MET

Użytkownik "mishak" <taaaa@adrees.nie> napisał w wiadomości
news:d1m6ft$h5c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Stratny ferryt służy do tłumienia zakłuceń o charakterze sumacyjnym
> indukujacych się na przewodach wyprowadzonych na zewnątrz obudowy
> komputera.

A czy ma znaczenie miejsce zamontowanie ferrytu? Jezeli mam kabel sygnalowy
do monitora to ferryt ma byc przy monitorze czy przy karcie graficznej?
Logicznie rzecz biorac powinien byc przy monitorze, jednak nie mam
wystarczajacej wiedzy zeby sprawdzic ta logike - w koncu prad plynie
odwrotnie niz by sie to moglo zdawac ;-)

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc