Re: Władcy piesienia ;-)

Autor: mishak <taaaa_at_adrees.nie>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 11:26:09 MET

Marcin "bydle" Szwarc wrote:

> A czy ma znaczenie miejsce zamontowanie ferrytu? Jezeli mam kabel sygnalowy
> do monitora to ferryt ma byc przy monitorze czy przy karcie graficznej?

Miejsce zamontowania ferrytu nie ma znaczenia. Przewód jest bardzo
krótki, i można powiedzieć ze taki ferryt oddziałuje na jego całość.

Generalnie im więcej pierscieni na jednostkę długości przewodu tym
lepiej - dlatego lepsze (lub dłuższe) przewody maja po dwa takie
pierścienie. Ale nei ma co przesadzać - jeden pierścień na 1,5 metra
przewodu jak widać wystarcza.

--
mishak