Re: Druk laserowy vs iglowy

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 09:17:45 MET

Użytkownik "KSZYCHOOO" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości
news:d1kse6$f0q$1@inews.gazeta.pl...

> na plus iglowki:
> - kilka kopii
> - mniejszy nacisk na wyglad
- mniejszy koszt eksploatacji i utrzymania (tylko tasiemka i papier)

> na plus lasera:
> - siec
- to iglowka nie moze miec sieci??
> - wyglad
- rzecz wzgledna, nie uwazasz?

jak na razie podales 2 zalety iglowek i ani jednej zalety laserowki

> jedynie jesli druk nie bedzie ciagly to bedzie wiecej rozgrzewania i
> krecenia bebnem
- i kosztow eksplooatacji, widze ze wszyscy zapomiancie ze w laserach
wymienia sie nie tylko toner. Oprocz tonera jest beben, zespol grzewczy, pas
transmisyjny. Wszystko to ma swoja zywotnosci i podlega wymianie.

> jesli laser proponuje zastanowic sie nad OKI...
> sam mam domowa wersje, ale polecilbym cos z serwisem ON-SITE:
> tzn. telefon na infolinie, serwis do 24h lub drukarka tej samej klasy
> podmienna...

Wlasnie - gwarancja wazna rzecz - nie wolno na tym oszczedzac. Wybrac opcje
taka zeby serwis przywiozl zastepcza drukarke na czas naprawy - 500 wydrukow
dziennie to nie byle co

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc