Re: Druk laserowy vs iglowy

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 23:11:18 MET

Użytkownik Danj napisał:

> Wysylka bedzie obslugiwana przez prosta siec, 1 serwer + ok 8 terminali,
> czy nie ma problemu w przypadku drukarek iglowych z drukiem w sieci ??
> Generalnie będe wdzieczny za wszelkie za i przeciw.

witam :)

na plus iglowki:
- kilka kopii
- mniejszy nacisk na wyglad

na plus lasera:
- siec
- wyglad

jedynie jesli druk nie bedzie ciagly to bedzie wiecej rozgrzewania i
krecenia bebnem

jesli laser proponuje zastanowic sie nad OKI...
sam mam domowa wersje, ale polecilbym cos z serwisem ON-SITE:
tzn. telefon na infolinie, serwis do 24h lub drukarka tej samej klasy
podmienna...

KSZYCHOOO