Re: dwa laptopy- jak przewiezc

Autor: websterrr <websterrr_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 23:50:48 MET

MM napisał(a):
> Witam.
> Szukalem w googlach i albo slabo szukalem albo nie bylo... (chociaz
> podobno wszystko juz bylo:)
> ALe do rzeczy.
> Jestem sobie w USA (stety albo niestety) Wkrtoce bede leciec do PL. Mam
> jednego swojego lapa i juz z nim podrozowalem w ubieglym roku tak, ze
> nie ma z tym problemow. Problem jest z tym, ze wypada mi kupic drugiego
> lapa... no i wlasnie. Jak to rozegrac na Okeciu jezeli jakis uprzejmny
> urzednik "przyczepi" sie do mnie? Moze ktos to przerabial i wie jak to
> [...]

Udalo mi sie przemycic ze Stanow pare rzeczy w walizkach [lacznie z
drukarka HP 932C w oryginalnym pudelku wpakowanym do walizki :-)].
Niestety dla Ciebie, stety dla mnie, nigdy nie gadalem z milymi panami
i paniami z Urzedu Celnego. Zawsze na pewniaka szedlem do bramki "Nic
do oclenia" i nigdy nie zdarzylo mi sie byc zaczepionym/zawroconym
przez celnikow, mimo iz pare razy mialem naprawde pokazny bagaz :-).
Czy lecisz bezposrednio ze Stanow do Polski? Jezeli lecisz z przesiadka
w jakims kraju Unii powinno byc latwiej. Wydaje mi sie, ze lotem z
kraju unijnego celnicy sie nie zainteresuja.
Co do oceny wartosci sprzetu, najlepiej miec rachunek bo jak Ci zaczna
wyliczac celnicy to zdziwisz sie, ze kupiles cos tak drogiego ;-).

--
Każdy kilogram obywatela z wyższym
wykształceniem szczególnym dobrem narodu.