Re: dwa laptopy- jak przewiezc

Autor: Fikal <sinusxWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 01:24:19 MET

Bez przesady dwa laptopy to naprawde nie jest jakis problem szczegolnie ze
jeden jest starszy. Nie raz wiozlem pelno elektorniki na wlasny uzytek po
calym swieci i nikt nawet mnie nie zatrzymal na cle. Fakt ze nigdy nie bylo
to USA, byc moze ze celnicy sa uczuleni na ten kierunek. Ale jesli to z
przesiadka lot to niepowinno byc najmniejszego problemu. Oczywiscie laptopy
do podrecznego