dwa laptopy- jak przewiezc

Autor: MM <mail_at_mail.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 21:59:28 MET

Witam.
Szukalem w googlach i albo slabo szukalem albo nie bylo... (chociaz
podobno wszystko juz bylo:)
ALe do rzeczy.
Jestem sobie w USA (stety albo niestety) Wkrtoce bede leciec do PL. Mam
jednego swojego lapa i juz z nim podrozowalem w ubieglym roku tak, ze
nie ma z tym problemow. Problem jest z tym, ze wypada mi kupic drugiego
lapa... no i wlasnie. Jak to rozegrac na Okeciu jezeli jakis uprzejmny
urzednik "przyczepi" sie do mnie? Moze ktos to przerabial i wie jak to
zrobic...Co mowic? Jakas gadka o sluzbowym i prywatnym? Ewentualnie-
jezeli juz msuialbym zalacic- ile tego moze byc? Tzn. w jakis sposob
oceniaja wartosc sprzetu? Bo chyba nie na "oko":) Pomimo tego, ze
porownania modeli z USA i Europy sa utrudnione to przy obecnym kursie $
roznica pomiedzy modelami o tych samych parametrach wynosi jakies 1.5-2
kzl. Ale jezeli mialoby mnie to kosztowac duuzo nerwow i czasu
spedzonego na okeciu... to raczej podziekuje (a drugiego lapa mam wiezc
dla znajomego- wiec teoretycznie handel- jednak za przyslowiowe piwo)
Jakis czas temu zadalem to pytanie na al.pl.usa. Jednak niewiele sie
dowiedzialem. Moze tutaj ktos mial takie "przygody" albo znajomy
znajomych mial...
Pozdrawiam.

MM