Druk laserowy vs iglowy

Autor: Danj <danj_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 20:29:16 MET

Witam.

Mialbym prosbe do osob zorientowanych w sprawach druku, wdrazam system
odpowiedzialny za realizacje wysylki. Przewiduje ok. 500 stron wydruku
dziennie i naturalnym wydal mi sie wybor drukarki laserowej (mam na oku
Lexmarka T630 - koszt druku strony na zammiennym tonerze ok 3 groszy)
ale prezes firmy jest zdania ze najlepszym rozwiazaniem bedzie drukarka
iglowa.
Co o tym sadzicie ??? Nie mam zadnego doswiadczenia w eksploatacji
drukerek iglowych wiec ciezko jest mi sie odniesc do sugestii prezesa
choc pomysl nie bardzo mi sie podoba.
Wysylka bedzie obslugiwana przez prosta siec, 1 serwer + ok 8 terminali,
czy nie ma problemu w przypadku drukarek iglowych z drukiem w sieci ??

Generalnie będe wdzieczny za wszelkie za i przeciw.

z gory dziekuje i przepraszam za lekki OT

pzdr DanJ