Re: drukarka - wybór

Autor: Konrad <qhash_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 14:07:17 MET

Użytkownik "Marcin "bydle" Szwarc" <xuled@WYTNIJop.pl> napisał w wiadomości
news:d1bubs$ggk$1@news.onet.pl...

> Wszystko zalezy do czego i jak czesto chcesz uzywac
> drukarki/skanera/kopiarki/faksu. Co tak na prawde jest Ci potrzebne? Ile
> stron miesiecznie/tygodniowo chcesz drukowac? Jak bardzo zalezy Ci na
> jakosci druku w stosunku np. do predkosci czy kosztow eksploatacji?
> Polecam poszperac w sieci - jest wiele produktow godnych uwagi, i nie
> sugerowac sie marka sprzetu tylko jego wlasnosciami (jakosc i trwalosc
> roznych produktow jest podobna w tym zakresie cenowym)

drukuję raczej mało, głownie zależy mi na szybkości wydruku i ekonomii.
Wcześniej kupiłem drukarkę, która miała być używana od czasu do czasu czyli
jedną z najtańszych. Gdybym wiedział, ze to będzi etaki bubel, to od razu
dołozyłbym 200, 300 złwięcej i kupił porządny model.
Ze skanera/kopiarki skorzystam nizebyt często, ot na pewno kilka razy się
przydzą takie funkcje.
Porównywałem już ze sobą kilka produktów, parametrami sa zbliżone do siebie
i nierzadko sa to dobre parametry. Ciekawe tylko jak to będzie wyglądało "w
praniu".

Konrad