Re: drukarka - wybór

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 13:47:37 MET

Użytkownik "Konrad" <qhash@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d1bu6b$qpk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Planuję zakup drukarki w cenie do około 600zł. Zastanawiam się nad modelem
> HP PSC 1315. Co o tym sądzicie? Czy drukarki wielofunkcyjne to nie jest
> zwykły chwyt marketingowy (czyli ogólna jakość jest do...). A może jakiś
> inny model. Obecnie posiadam 640C i uważam, że to jest chyba jedna z
> gorszych drukarek. Dlatego zależy mi na dobrej drukarce o w miarę
> przystępnej cenie.

Wszystko zalezy do czego i jak czesto chcesz uzywac
drukarki/skanera/kopiarki/faksu. Co tak na prawde jest Ci potrzebne? Ile
stron miesiecznie/tygodniowo chcesz drukowac? Jak bardzo zalezy Ci na
jakosci druku w stosunku np. do predkosci czy kosztow eksploatacji?
Polecam poszperac w sieci - jest wiele produktow godnych uwagi, i nie
sugerowac sie marka sprzetu tylko jego wlasnosciami (jakosc i trwalosc
roznych produktow jest podobna w tym zakresie cenowym)

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc