Re: drukarka - wybór

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 14:34:00 MET

Użytkownik "Konrad" <qhash@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d1bvmh$912$1@nemesis.news.tpi.pl...

> drukuję raczej mało, głownie zależy mi na szybkości wydruku i ekonomii.
> Wcześniej kupiłem drukarkę, która miała być używana od czasu do czasu
czyli
> jedną z najtańszych. Gdybym wiedział, ze to będzi etaki bubel, to od razu
> dołozyłbym 200, 300 złwięcej i kupił porządny model.
> Ze skanera/kopiarki skorzystam nizebyt często, ot na pewno kilka razy się
> przydzą takie funkcje.

No to juz wiesz czego szukac.

> Porównywałem już ze sobą kilka produktów, parametrami sa zbliżone do
siebie
> i nierzadko sa to dobre parametry. Ciekawe tylko jak to będzie wyglądało
"w
> praniu".

Niestety nikt nie jest w stanie powiedziec co warto kupic. Przynajmniej
obiektywnie. Masowosc produkcji takich urzadzen stwarza duza losowosc
jakosci i trwalosci. Generalnie nie ma znaczenia ktore z nich kupisz tylko
to czy trafisz na dobra sztuke. W tej sytuacji kieruj sie kosztami
eksploatacji, ew. latwoscia regeneracji tuszy/glowicy itp.

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc