Re: Monitor LCD i podejrzane pixele

Autor: Slawicki <slawicki_at_op.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 13:23:05 MET

> Jak wyglądają bad pixele to wiem,
> są to świecące, lub jak to niektórzy określają - walące po oczach
> pixele, nie reagujące na sygnały
> taki efekt jest na matrycach TN
> a jak jest na matrycach MVA/PVA ?
> tam podobno jest inaczej, mógłby mi ktoś wyjaśnić jak to mniej więcej
> wygląda ?
> bo moje pytanie związane jest z tym, że na moim monitorze LCD
> (matryca PVA) jest coś w rodzaju ciemnej plamki – zupełnie podobnej
> to kropli z zaschniętej śliny, uprzednio wyrzuconej przez
> zakatarzonego użytkownika ;)
> [...]
szczerze mówiąc jak wyglądają bad pixele to nie wiem, aczkolwiek znajoma ma
monitor płaski (nie CRT) i ma dwa piksle na ekranie które walą jasnością jak
głupie tyle że jeden jest zielony a drugi czerwony. Monitor jest SAMSUNGA
(czarny) kupiony jakiś rok temu, więc polookaj, może znajdziesz na jakiej
jest matrycy.
Nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć, ponieważ nie trawię tych
monitorów, po prostu nie potrafię na tym pracować...
/Sławicki