Re: easy share cx7430

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 20:31:31 MET

> nie, chodzi o zdjecia, to sterowniki dla mojej kolezanki, nie moze
przegrac
> zdjec jest zalamana, xp nie wykrywa aparatu.............

Raczej nie sa wymagane (tzn. system powinien sobie poradzic i zainstalowac
nowy "dysk"). W kazdym razie Windows Server 2003 sobie radzi z Kodakiem
DX6430 bez dodatkowych sterownikow wiec XP z racji swoich zastosowan powinno
tym bardziej. Drivery sciagniesz ze stron Kodaka (wymagaja rejestracji, ale
o ile pamietam nie trzeba podawac np. nr seryjnego aparatu).
Aha..nie wiem jak w XP , ale w 2k3 nalezy wlaczyc usluge WIA (Windows Image
Acquisition) - domyslnie jest ona tam wylaczona - inaczej aparat jest niby
wykrywany przez system , ale nie mozna sie z nim komunikowac.

::-:: fobiusz ::-::