Re: gigabyte GA-8S648(-L) padł bios

Autor: Szacho <szacho_at_WyTnijtOgo2.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 20:32:51 MET

Użytkownik "komar77r" napisał w wiadomości

> milczy i tyle, biosu na tej płycie nie da się wyjąć jest
> wlutowany

LOL kiedy wkońcu zaczniecie patrzeć na jakoś wykonania
płyt głównych

> słyszałem o sposobie z dyskietką, na którą nagrany jest plik
> bat

spróbować zawsze warto

kiedyś widziałem fajna przejściówkę była dołączona
do wypasionego ECS PHANTOM (ale również nie polecam tej firmy)
zresztą chyba zmajstrować coś takiego to nie problem.
Nakładasz na kość przejściówkę z zaprogramowanym biosem,
odpalasz kompa, zdejmujesz i wgrywasz nowy :)

no cóż pozostaje reklamacja jeżeli płyta jest na gwarancji

--
szacho