Re: Ceny Laptopów

Autor: piku <mp_at_piku.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 20:29:41 MET

Dnia 16.03.2005, Marcin Stankiewicz napisał:

> Dolicz koszty przesyłki, cła, podatków, marżę handlową to ci wyjdzie ;)

Chcesz mi powiedzieć, że importerzy z Polski kupują w sklepach w Stanach a
nie u źródła? :] Taka Toshiba leciałaby wtedy z Japonii czy w przypadku
laptopa mojej dziewczyny z Europy do Stanów by później kupić ją taniej
niż w sklepach w Polsce. Wcale by mnie to nie zdziwiło ale wątpię, że
tak jest.

> A tych po to nie ? ;)

Pozdrawiam :]

Marcin