Re: Karta graficzna śmierdzi - to normalne ? - pilne!

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 23:49:38 MET

Maciej "yaq" napisał(a):

> Zbsolutnie nie, zapytaj sprzedawcy co bylo robione z karta - czuc
> spalenizne i widac, ze ktos majstrowal przy radiatorze = uszkodzona karta.

No sprzedawca mówi że karta chodziła u kumpla 1.5 roku i nie było
problemów.Mówi że wiatrak jest do wymiany (po 1 - 2 latach ma prawo
wysiąść). Włożyłem tą kartę i chodziła dobrze, tylko grzeje sie coś
mocno ten spód od chipsetu tak że dotknąć nie można. W GF2 miałem podobnie.

Kumpel też ma taką karte i mówi że też tak ma tak jak ja (Jemu chodzi
już dobre 2 lata). Że z 1 strony cooler przylega idealnie do chipsetu a
z drugiej strony ma taką minimalną przerwę. Cooler z wiatrakiem są
umocowane na takich dziwnych śrubkach ze sprężynkami. Czyli widocznie
tak ma być albo nie wiem ? :/

Odpaliłem mimo obaw tą kartę i nie zauważyłem żeby były jakieś błędy w
wyświetlaniu. Rezultat to 7489 pktów. Jak mogę jeszcze sprawdzić czy
karta nie jest uszkodzona ? Może wystarczy nową paste nałożyć na chipset
   i solidnie przymocować ?

Odpaliłem dla testu 3DMark2001SE i osiągnął 7489 pktów. Sprzęt to: P4
1.6GHz na 266Mhz + 2x 256MB PC2100. Mam nadzieje że to dobry wynik...

Pozdrawiam Paweł S.