Re: Terkoczący dysk

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 23:44:39 MET

Użytkownik kl napisał:

> Kupiłem wczoraj notebooka Toshiba Satelite L10-119. Niepokoi mnie dość
> głośna praca twardego dysku (Toshiba MK4025GAS). Przy dostępie do dysku
> słychać dosyć głośny terkot. W poprzednim laptopie miałem dysk Fujitsu
> MHT2030AT i dysk jedynie było słychać, jak przyłożyło się ucho do
> obudowy. A tutaj wyraznie słychać nawet w odległości 2 metrów od
> laptopa. Może ktoś z was ma takiego notebooka i mógłby
> napisać czy też tak głośno dysk pracuje?

Nie mam laptopa, ale głośna praca dysku, może wskazywać na jego
uszkodzenie. Warto reklamować go. Od terkoczącego dysku się zaczyna, a
kończy się na bad sektorach.
W moim poprzednim kompie też "coś" mi terkotało, póxniej okazało się, że
to wiatrak miał łożysko uszkodzone. Ale to było w kompie stacjonarnym a
nie w laptopie...

--
Proximus