Re: glosny BOX P4

Autor: Piotr Cuch <mail_at_[SPAM>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 23:51:00 MET

Uzytkownik "Wito" <itekWytnijTo@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:wghhu11pamhf.mqu00vk10uo8.dlg@40tude.net...
> Witam,
>
> Mam pytanie do uzytkownikow procesora 530J - czy u was tez tak glosno
> chodzi wentylator na procku??? Mam wersje BOX, wczesniej na P4 2.4HT
> northwood nawet przy max. obciazeniu nie bylo slychac wiatraka. Po
> przesiadce roznica jest ogromna, a jak wrzuce jeszcze jakas gre to
> makabra.
> Tak ma dzialac? ...jesli tak to deko zawiodlem sie na Intelu...

Nie masz obudowy Prescott Ready i przy zamknietej budzie telepie jak diabli.
Odkrec bok i sprawdz czy jest tak samo. Jak bedzie ciszej to masz juz
pewnosc :) Pozatym polecam instalacje "normalnego coolera" na procka (Zalman
lub Pentagram albo Arctic Freezer - sam go mam - jest niezly) i dwa wentyle
do budy (przod i tyl). Powinno pomóc.

Piotr