[ntg] nagrywanie CD, meczace CRC...

Autor: gardziej <gardziejewski_at_tlen(czyli>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 21:25:12 MET

wiem, ze wiele bylo rozmow na ten temat, ale ja nie wiem nadal, jak zapewnic
sobie max % pewnosci. chodzi o to, ze mam dwie nagrywarki, ktorych uzywam do
nagrywania duzych projektow. no i czesto bywa tak, ze juz ich zgrac nie moge
(CRC), a i pozwolic sobie nie moge na zgrywanie za pomoca programu ktory
naprawia, bo jak mi 0 wpisze czy cos, to moze byc problem. nagrywarki robia
bledy czasem, ale ja musze miec pewnosc. co robic, czym plyty sprawdzac, czy
nagrywac wolniej? to po jaka cholere robia takie predkosci nagrywania?
prosze o porade