Re: Karta graficzna śmierdzi - to normalne ? - pilne!

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 20:19:06 MET

Mon, 14 Mar 2005 19:16:30 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Pawel S
<pawcioos@NOSPAMgazeta.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

> chipsetu z jednej strony. Z drugiej strony jakby na twardo przylegała.
>Tak ma być ??
Nie.

>Będe wdzięczny za jakieś informacje, bo sprzedawca niby ma dużo
>pozytywnych komendarzy, napisał że sprawna ale mam wątpliwości czy
>włożyć do komputera.
Mozesz ale na twoim miejscu odlaczylbym dysk(i), inne napedy, inne
karty, wlozyl najmniej pamieci ile mozesz (jakas stara, mala kosc) i
wtedy uruchamial.
Acha, nie uruchamiaj dopoki radiator nie bedzie dobrze przylegal do
scalakow. W przeciwnym razie karta moze zakonczyc zywot szybko, nawet
jezeli jest sprawna. Mozesz tez sprobowac odkrecic radiator i
przypatrzec sie czy nie widac aby cos bylo spalone. Pamietaj zeby
zamotowac go ponownie i poprawnie zanim wlozysz karte.