Re: Neovo F419 a drzenie obrazu

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 20:24:12 MET

pon, 14 mar 2005 o 20:07 GMT, Adi Cherryson napisał(a):

> Napisz mi jeszcze czy jestes zadowolony w tego neovo F419 , co Ci sie w nim
> nie podoba ?

ogolanie jestem bardzo zadowolony, jedyne co mi sie nie podoba to menu,
dzialanie przyciskow jest bardzo nielogiczne, brakuje mi bezposrdeniego
przycisko przlaczani DVI<>DSUB poniewaz mam podpiete dwa komputery do
monitora, i zeby przlaczyc sie z jednego na drugi musz sie troche na
przyciskac

> - czy kolory sa w miare ok , chodzi mi o obrobke zdjec cyfrowych amatorsko ?

nie mam za duzego porownania, mozliwe ze kolory sa troszeczke wyblakle, ale
po 10 minutach juz nie widac roznicy...

zawsze przy zmianie monitora wszystko wyglada inaczej...

> - czy bola oczy gdy sie z niego korzysta ?

nie, w przeciwienistwie do mojego starego CRT, tutaj moge siedziec po 15h
przed monitorem i nic...

> - czy literki nie sa za male w 19` w rodzielczosci 1280x1024 ?

to jest 19" a nie 17", wszystko jest idealnie

> moj kolega ma neovo 15` i sobie bardzo chwali wiec sie zastanawiam i cena
> jest ok u nas jest za 1600 Pln za model f419

jak chcesz to moge miec (NOWY GWARANCJA FVAT itp...) za 1400zl... albo moze
i jeszcze mniej...:)
ewentualnie zapraszam na priv ;)

az mi sie niedobrze robi, jak przypomne sobie, ze 4 miesiace temu kupilem go za
2200 :/ gdy na rynku normalnie kosztowal 2400

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][ Rozmawia dwoch kolegow ze szkolnej lawy:  ]
[       Ekg: #3781111            ][ - Wiesz, wstyd mi za mojego ojca. To      ]