Karta graficzna śmierdzi - to normalne ? - pilne!

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 19:16:30 MET

Witam!

Czy śmierdząca karta graficzna spalenizną, może być oznaką że jest
spalona/uszkodzona ?
Pytam, bo kupiłem karte na aukcji, przyszła przesyłka i po rozpakowaniu
nie podobają mi sie dwie rzeczy:
1) Karta śmierdzi spalenizną,gdy bliżej powącham z obu stron.
2) Jak przypatrzę sie pomiędzy radiatorem a chipsetem grafy, to widać
szpare wielkości 1 mm (albo mniej) z jednej strony. Tzn że cooler nie
przylega całą powierzchnią do chipsetu. Cooler jest zamontowany na jakiś
dziwnych śrubkach, że mają sprężynki i da sie cooler przycisnąć lekko do
  chipsetu z jednej strony. Z drugiej strony jakby na twardo przylegała.
Tak ma być ??

Będe wdzięczny za jakieś informacje, bo sprzedawca niby ma dużo
pozytywnych komendarzy, napisał że sprawna ale mam wątpliwości czy
włożyć do komputera.

Karta graficzna to GF4 Ti 4200 z wyjściem TV, DVI i D-SUB.

Pozdrawiam Paweł S.