Re: wyciszenie kompa

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 17:56:47 MET

Użytkownik "Łukasz" <xeox1@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Na procesor Kupuje Pentagrama 80 :)), ale nie wiem co mam zrobic z
> zaislaczem hmm... wypadalo by go ten troche wyciszyc... i jeszcze jedno
> pytanie: wiatrak na grafice mocno chalasuje - go tez wymieniac?(ATI Radeon
> 9600Pro)

Jezeli nie krecisz grafiki to wystarczy sam pasywny zalman ZM-80C lub D,
mialem takiego na r9500pro i byl ok. A po dodaniu wiatraczka to mazesz
krecic karte ile wlezie.
Obecnie mam na r9700pro Arctic Cooling VGA Silencer i dobrze mi chlodzi
lekko podkrecona karte, nie jest glosny nawet na wyzszych obrotach, a na
nizszych nieslyszallny.
Ale i tak, zeby moc miec cisze, czyli wentyle w srodku na minimalnych
obrotach to musisz zadbac o dobra wentylacje budy, czyli jakies ciche
wentylatorki wyciagajace powietrze (i ew. nadmuchujace), ludziska chwala AC
Fan ProTC, ja mam papsty (nominalnie 12dB) i sa naprawde ciche, natomiast
podobno wystarczy 20dB.
pozdrawiam
Piotr