Re: Jaka płyta główna do PIV/Celeron?

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 17:55:24 MET

Adrian napisal tak:

> A jak długo masz tą płytę? Interesuje mnie też stabilność... mam pecha do
> płyt głównych "over Pentium" :)

mam ja okolo roku, moze wiecej. Na poczatku byl w niej Celeron Northwood
2000@2800, Matrox G450 PCI i 256MB PC400, potem CeleronD 2400@3600, GF3
Ti200, ram ten sam, a teraz mam to co widac z pamieciami Hynix-a. Calosc
chodzila zawsze stabilnie i teraz przy FSB 250MHz 1:1 tez.
Jest jeden szkopul w tej plycie, mianowicie mostek ICH5 i moj dysk SATA na
nim w trybie burst nie rozwija swoich skrzydel. Wersja IS7 (bez "E") ma juz
ICH5R (raid), kontr. SATA Silicon3112 i FireWire ale jest troche drozsza.

IMO jesli myslisz o taniej plycie to prawie kazda markowa plyta na
chipsecie i865PE bedzie spelniac Twoje oczekiwania co do wydajnosci i
niezawodnosci.

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;