Re: Notebook za 2000 zł

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 11:46:15 MET

"WB" <imie@nazwisko.pl> wrote in message
news:d12f66$rca$1@news.supermedia.pl...

> ZTCW to nie ma zasadniczych różnic w architekturze i materiałach. Seria T
> jest w zasadzie przeznaczona dla biznesu, stąd b. duża mobilność, niska
> waga, specjalne pakiity oprogramowania podnoszącego bezpieczeństwo i
> stabilność systemu,w droższych modelach czytniki linii papilarnych. Seria
> jest lowendowa dla niewymagających użytkowników indywidualnych. masz np.
rok
> gwarancji a nie 3 lata, Celeron zamiast P, współdzieloną pamięć karty,
> mniejszy wybór portów. co do ceny to nieprawda: tu jest nówka za 3250
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=44820650 (uwaga!! nie jestem
> związany w żaden sposób ze sprzedawcą, wklikałem tylko "R50e" w
> allegro-szukaj).

Nie tylko. Jesli chodzi o wytrzymalosc to jest duza roznica.
W serii T masz solidniejsze zawiasy (szersze ----- i - w serii T, a - i - w
serii R), sztywniejsza obudowa (w koncu stopy tytanu pokryte taka przyjemna
w dotyku guma ;) )
nie wiem czy w tych starych jest system parkowania glowic hdd przy
wstrzasach.
Ale fakt, ze R tez jest solidna konstrukcja.
Powyzsze napisane z doswiadczenia posiadania wlasnego R40 i znajomego T40,
ktory regularnie u mnie bywa, jak ten skasuje jakis plik, albo cos trzeba
zainstalowac, przekonfigurowac ;)
A jeszcze gwoli sprostowania: R z literka e to Celerony, samo R to zarowno
Centrino/PM jak i P4. Co do pamieci wspoldzielonej to sie nie wypowiem, ale
wydaje mi sie, ze w wiekszosci IBM montuje ATI z wlasna pamiecia (wspomniane
przeze mnie laptopy maja R7500 z 32MB pamieci, T41 ma R9000, inne nie wiem).

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200, Barracuda 80 160 160 |