Re: Notebook za 2000 zł

Autor: WB <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:34:48 MET

> Odnosnie modelu R50e to ciekawa propozycja tylko cena podskoczyla :) a
> mi prawde mowiac ciezko wydac taka kwote no chyba ze model R50 jest
> naprawde dobrym zastepca. Ale matryca 15" to plus. Tylko pytanie. Jak ma
> sie jego wytrzymalosc i solidnosc konstrukcji to serii T i modelu T23 ?
> co do Della, Toshiby, HP itp to poniekad skreslilem je, ze wzgledu na
> solidnosc serii T IBMa, i wypowiedzi w internecie ze jak juz to IBM :)
> co prawde mowiac mi odpowiada
> ps. co do gladzika :) to przezyje bez. Nie jest to dla mnie krytyczny
> [...]

ZTCW to nie ma zasadniczych różnic w architekturze i materiałach. Seria T
jest w zasadzie przeznaczona dla biznesu, stąd b. duża mobilność, niska
waga, specjalne pakiity oprogramowania podnoszącego bezpieczeństwo i
stabilność systemu,w droższych modelach czytniki linii papilarnych. Seria R
jest lowendowa dla niewymagających użytkowników indywidualnych. masz np. rok
gwarancji a nie 3 lata, Celeron zamiast P, współdzieloną pamięć karty,
mniejszy wybór portów. co do ceny to nieprawda: tu jest nówka za 3250
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=44820650 (uwaga!! nie jestem
związany w żaden sposób ze sprzedawcą, wklikałem tylko "R50e" w
allegro-szukaj).

ps nie tłumacz się, po to jest grupa aby wymieniac uwagi i doświadczenia.
nie ma to jak obywatelska kontrola nad producentami :) w zamian za
dzisiejsza pomoc winieneś wykazać się tym samym gdy już będziesz miał ze
swoim sprzętem doświadczenia a pytanie zada inny nowicjusz...