Re: Notebook za 2000 zł

Autor: Skyname <openboy_at_op.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:29:56 MET

piku napisał(a):

> Cześć.
> Taki notebook jaki chcesz kupić zakupiłem przed kilkoma tygodniami
> w firmie ATS, tej co to link podałeś wcześniej. Ogólnie jestem
> zadowolony z zakupu ale na przyszłość będę wiedział, że lepiej kupić
> laptopa od osoby, która miała go dla siebie a nie na firmę i tak radzę
> Tobie :). Jak ktoś już tu wspomniał ważny również jest odbiór osobisty
> i sprawdzenie wszystkiego na miejscu.
>

> Marcin.

Dzieki wielkie za szczerosc! :) doceniam to!
Jesli moge sie podpytac, z czego ew. moze byles/jestes niezadowlony?
Wyslalem dzisiaj do nich mejla z zapytaniem (o co chodzi), bo znalazlem na
allegro innego sprzedajacego ten sam model za 400zl mniej i to samo mial prawie
powypisywane w opisie towaru.

Pozdrawiam :)