Re: Notebook za 2000 zł

Autor: piku <mp_at_piku.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:55:35 MET

Dnia 13.03.2005, Skyname napisał:
> Jesli moge sie podpytac, z czego ew. moze byles/jestes niezadowlony?

Nie wiem czy pytasz o laptopa czy o firmę ATS ;).

Pierwszy laptop jaki mi przysłali wydawał się idealny, tak jak opisują
na swojej stronie w allegro. Nie było się do czego przyczepić do momentu
aż przetestowałem matryce. 2 martwe pixele i 3, które nie trzymały
niektórych barw. Nie opisując tutaj jak do tego doszło zgodzili się bym
odesłał im ten model. Po kilku dniach dostałem drugi - ten co mam
aktualnie. Ten wygląda już gorzej, widać, że był często używany ale po
sprawdzeniu podzespołów i matrycy nie miałem się do czego przyczepić,
w końcu to używany sprzęt :). Mam go jakieś 2 tygodnie i na tą chwilę
żadnych problemów z nim nie mam. Tak więc ogólnie jestem zadowolony ale
mam też świadomość, że za tę cenę znalazłbym w lepszym stanie i u siebie
na miejscu w Warszawie a nie w Katowicach gdybym tylko miał więcej
cierpliwości.. :).

Marcin