Re: system zatrzymuje sie co pol sekundy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:26:15 MET

On Sun, 13 Mar 2005 23:04:43 +0100, Andrea
<andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl> wrote:

>2 propozycje: spróbuj jeszcze odłączyć tablet (jest przez RS232C zdaje się)
>
>Przyjrzyj się uważnie procesowi CTHelper - właśnie mi się przypomniało, że
>czasem również potrafił u mnie zająć 100% czasu procesora przez chwilę i
>powodował przycinanie. Co ciekawe, czasem na liście procesów tego obciążania
>nie było widać.

od jakis trzech godzin nie mam tych zatrzymywan, mimo ze ostatnio nic
nie robilem. tablet przez ostatnia dobe byl odlaczony, wiec to nie, a
on ma bardzo zmyslny sterownik ktory kasuje sie z pamieci, jesli nie
widzi hardware.

to mnie wlasnie dziwi. ustawilem szybkie odswiezanie listy procesow i
nie bylo takeigo, ktory by podskoczyl wyzej niz 3%

CTHelper mowisz? 6MB w pamieci, ale nie widze zeby byl specjalnei
aktywny, ale teraz nie mam tego problemu wiec ... zerkne jak sie
zacznie. dzieki za wskazowke. <rs>

--
Facts are stupid things.
Ronald Reagan (regarding Iran Contras)