Re: Notebook za 2000 zł

Autor: Skyname <openboy_at_op.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 20:35:14 MET

Mariusz napisał(a):
> Znajomy poprosił mnie o kupno używanego notebooka, dając mi 2000 zł.
> Niestety nie mam wielkich doświadczeń jakiego wybrać. Wiem czego w tej cenie
> mniej więcej się spodziewać, ale podpowiedzcie mi cokolwiek odnośnie marek -
> czego unikać.
> Moje typy sa takie:
> 1. IBM
> 2. Dell
> 3. Compaq
> 4. Fujitsu Siemens
>
> Aha i jeszcze jedno: bateria. Niektórzy piszą, że trzyma 60-90 minut, wiem,
> [...]
To ja jesli mozna przylacze sie ze swoim podobnym pytaniem. A noz przyda sie ta
informacja Tobie Mariusz.

Czy oplaca sie kupic laptopa IBM T23 za cene 2599 zl ? oto odsylacz:
http://allegro.pl/show_item.php?item=44565831
dodam ze ten model bardzo mi odpowiada jak i pewnie wielu uzytkownikom. Chodzi o
to czy jest wart tej ceny.

Pozdrawiam:)