Re: Notebook za 2000 zł

Autor: Skyname <openboy_at_op.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 19:18:12 MET

Dziękuję wszsytkim za nieocenione opinie, rady, refleksje.
Dają mi większy pogląd na sprawę. Muszę dokładnie przemyslec sprawe komputerow
poleasingowych, gdyż ich cena za poszczegolne modele wydaje sie byc calkiem
akceptowalna, patrzac na odpowiednie modele.
Orientujecie sie czy istnieje jakis spis Polskich firm swiadczacych sprzedaz
takich laptopow? Moze w okolicy bym znalazl u siebie taka i osobiscie poogladal
(obecnie sie nie orientuje).

Co do modelu R50e, to brakuje mu napędu FDD z tego co widze, co jest dla mnie wadą.

Dzieki i
Pozdrawiam! :)