Re: Neovo F419 a drzenie obrazu

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 20:24:39 MET

Użytkownik "Adi Cherryson" <grzesj25@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:d11ha1$l0e$1@news.onet.pl...

> to zdanie jednego z przyszlych uzytkownikow lcd czy to prawda ze "drzy
> obraz", tak samo pisza w www.mva.pl
>
> " AG Neovo F419 - ten model wydawał się bardzo fajny (pozytywne opinie
> w Komputroniku) do czasu przeczytania recenzji w mva.pl? Faktycznie z
> tym "drżeniem" obrazu jest tak fatalnie? "
>
> bardzo mocno sie zastanawiam nad tym monitorem Neovo F419 ...

Ja tak samo się zastanawiam na NEC MultiSync 1770NX ale nigdzie nikt nic nie
wie/nigdzie na oczy go nie widziałem.
A mam konieczność zmiany CRT na LCD ze wględów zdrowotnych (wpływ
migotania).

Niestety kompletne zero informacji/odzewu :-((

Chyba kupię jednak w ciemno (NEC, bo na kilkanaście CRT żaden mnie nie
zawiódł jakością).
Najwyżej 1500 zeta pójdzie się... Brata mam jednego, nie będę ryzykował jego
pracy przy migocącym ekranie.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.