Re: Podkrecanie Durona 1800 i pamieci

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 04:50:09 MET

> System Perfomance: Expert
> FSB: 133
> CPU Inerface: Optimal
> Memory Frequency: Auto
> Resulting Frequency: Auto
> Memory Timings: Optimal
> T(RAS) 6
> T(RCD) 2
> T(RP) 2
> CAS Latency 2.0
>
> FSB Spread Spectrum: Disabled
> AGP Spread Spectrum: Disabled
>

> Chcialbym sie dowiedziec jakie ustawienia byscie tutaj widzieli, nie
> chodzi mi
> [...]

Sproboj najpierw ustawic magistrale na 166 i nie zmieniaj nic innego. Jesli
pojdzie (powinno byc wtedy 2270) to juz jest dobrze... Na czas tej zmiany
daj ustawienia pamieci na "by SPD", bo moga Ci pamieci nie pojsc z tymi
timingami na 166MHz. Jesli bedziesz chcial procka krecic jeszcze wyzej to
proboj co kilka MHz... a w ktoryms momencie wiecej juz Ci nie pojdzie (bo
nie wydaje mi sie zeby procek poszedl na 200MHz... to by wtedy bylo
2700MHz... jesli w ogole twoj procek by tyle wytrzymal, to musialbys spoooro
zwiekszyc napiecie na nim (pewnie za pomoca jakiegos vmoda) i miec bardzo
wydajne chlodzenie), wiec wtedy mozesz sie pobawic w dzielniki na pamieci
(tak zeby chodzily na 200 lub wiecej (zalezy jakie masz dokladnie te
pamieci) MHz)
Te durony sie dosc dobrze podkrecaja... nie mam za bardzo doswiadczenia z
1800, ale 1400 krecilem na 220MHz (wychodzilo 2300MHz !! wiec prawie o 1 GHz
w gore!). U Ciebie bedzie pewnie blokowac osiagniecie tak wysokich
magistrali za duzy mnoznik... ale jakbys sie go pozbyl... :) Nie
orientowalem sie czy sie da to zrobic w prosty sposob (tak jak na przyklad
ze starszymi Duronami), ale niektore partie tych, maja od razu
odblokowany... zobacz moze masz takowy :)

--
Pozdrawiam! FrOG
A64 3000+, MSI K8N Platinum Edition, 512MB GoodRam, 120GB Seagate SATA,