Podkrecanie Durona 1800 i pamieci

Autor: qwertek <qwertek.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 03:42:20 MET

Witam!
Mam taki sprzet: Duron 1800 MHz na plycie Soltek SL-75FRN3-L (nForce2) i 2x256
MB RAM 400 MHz.

Probowalem bawic sie z podkrecaniem, ale mam pewne problemy :( Moze podam
jakie mam teraz ustawienia w Biosie (domyslne bez zadnego podkrecania):

System Perfomance: Expert
FSB: 133
CPU Inerface: Optimal
Memory Frequency: Auto
Resulting Frequency: Auto
Memory Timings: Optimal
T(RAS) 6
T(RCD) 2
T(RP) 2
CAS Latency 2.0

FSB Spread Spectrum: Disabled
AGP Spread Spectrum: Disabled

Chcialbym sie dowiedziec jakie ustawienia byscie tutaj widzieli, nie chodzi mi
o sam procesor(podobno mozna go podkrecic do 2200) ale takze o pamieci, bo w
powyzszym ustawieniu maja czestotliwosc 133 MHz, a to troche malo. Nie bede
pisal jakie opcje probowalem, zeby nie naprowadzac na nic. Chcialbym tylko
fachowej porady...

Pozdrawiam

qwertek