Re: Jaka kamera internetowa ?

Autor: MPiotrek <pm_at_xnet.one23.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 15:56:04 MET

Użytkownik "Guli" <guli15@NOSPAM.op.pl> napisał w wiadomości
news:d0s9jm$et8$1@news.onet.pl...
> No ale jak porównywać model SpaceC@m Trusta i jak redakcja
> otrzymała taki wynik skoro ma tylko rozdzielczość 352 x 288
> (brak trybu capture 640x480) i są zastosowane różne typy
> sensorów, CCD kontra starszy CMOS w tej pierwszej.

Testy są prawie zawsze nieuczciwe, często sponsorowane.
Przy okazji CMOS jest nowszy niż CCD - tańszy, mniej prądożerny, ale
bardziej "szumiący", do profesjonalnych zastosowań się nie nadaje.

> Pomocne w dokonaniu wyboru i w rozjaśniu zalewu ofert byłyby
> tutaj doświadczenia użytkowników i zdjęcia testowe. Ale tych
> jak na lekarstwo i trzeba ich szukać na raty.

Mogę polecić QuickCam Pro 4000 Logitecha - posiadam, jestem zadowolony.
Miałem w rękach kilka kamerek, ta jest najlepsza jaką widziałem. Czysty
obraz nawet w słabym oświetleniu, dobrze oddaje kolory.

--
MPiotrek