odzyskanie danych - uszkodzone pliki - proszę o pomoc

Autor: <freemanek.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 15:52:55 MET

Rozleciała mi się partycja na jednym z dysków, a problem tkwi w tym, iż były
tam dla mnie ważne w miarę dane (ale nie aż na tyle, by płacić grube
pieniądze specjalistycznej firmie za odzysk tych danych), dlatego zwracam się
do Was z prośbą o pomoc (jeżeli jest to nieodpowiednia na moje pytanie grupa,
to przepraszam i proszę o wskazanie właściwej).
Fizycznie udało mi się odzyskać te dane za pomocą programu File Scavenger 2.1
(WIN XP SP2 Partycja dysku NTFS), jednakże uszkodzona jest "struktura" pliku
i żadnego pliku nie daje się odczytać, z dużej ilośći plików otworzyć można
tylko *.txt, ale nie ma w nich nic prócz ogromnej ilości, różnego rodzaju
znaczków, i liter nie tworzących żadnej konkretnej informacji, inne pliki jak
np *.pdf czy *.exe w żadne sposób nie dająsięuruchiomić.

Czy jest jakiś sposób odzyskania tych danych??
Bardzo proszę o pomoc.