Ciche ch³odzenie - jak i czym?

Autor: Jarek Grabek <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 18:59:08 MET

Witam Grupowiczów.
Zaczê³y przeszkadzaæ mi odg³osy, które nios± siê z komputera (stoi w
sypialni i trochê szumi).
Najbardziej s³ychaæ wiatrak na procesorze (kupi³em go na gie³dzie razem z
procesorem, by³ wysoki i mia³ byæ cichy - sêk w tym, ¿e nie jest).

Zacz±³em przegl±daæ grupowe archiwum, przeszuka³em allegro i zg³upia³em.
Sam nie wiem, co powinienem kupiæ, wielu terminów zwyczajnie nie rozumiem.
Przejrza³em najró¿niejsze stronki, cenniki i nie mam ¿adnych sensownych
wniosków.
Du¿y wiatrak wolnoobrotowy, czy mo¿e ch³odzenie wodne? A je¶li tak, to
jakie? Tyle tam elementów, ¿e nie wiem co do czego :(

Czy to:
jest dobre (warte swojej ceny)? Jak jest z awaryjno¶ci±?

Mam Athlona 2000+, mo¿e za jaki¶ czas zmieniê na co¶ mocniejszego (na tej
samej p³ycie). Nic nie podkrêcam, wiêc chyba nie powinienem instalowaæ
ca³ych wyci±gów i klimatyzacji.
Bardzo proszê o poradê.

Na pocz±tku my¶la³em, ¿eby przeznaczyæ na wiatrak nie wiêcej ni¿ 80-100z³,
jednak je¶li bêdzie warto, to wygrzebiê jakie¶ wiêksze fundusze.

--
Pozdrawiam
Jarek