Re: Ciche ch³odzenie - jak i czym?

Autor: Deltree <deltree_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 19:28:17 MET

> Witam Grupowiczów.
> Zaczê³y przeszkadzaæ mi odg³osy, które nios± siê z komputera
> Zacz±³em przegl±daæ grupowe archiwum, przeszuka³em allegro i zg³upia³em.
> Sam nie wiem, co powinienem kupiæ, wielu terminów zwyczajnie nie rozumiem.
> Przejrza³em najró¿niejsze stronki, cenniki i nie mam ¿adnych sensownych
> wniosków.
>
>Czy to:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16643
> jest dobre (warte swojej ceny)? Jak jest z awaryjno¶ci±?

Wejdz sobie na stronke producenta tego sprzetu www.cpc.pl tam mysle
znajdziesz wystarczajaco duzo informacji IMO jest to dobry zestaw za
niewielkie pieniadzie, z tym, ze po zamontowaniu czegos takiego komp
zamienia sie w akwarium :) w tym znaczeniu, ze ciezko jest go gdzis
przewiesc np. samochodem, ale jak nie ruszasz kompa z sypialni to tego typu
chlodzenie sprawdzi sie doskonale - jest na prawde wydajne, malo awaryjne i
na prawde praktycznie nieslyszalne.
A jak czesto z kompem sie przemieszczasz to zainwestuj w jakies zestawy
heat-pipe np. Thermalright albo Zalman, ale to juz jest troche drozsza
bajka...

--
Pozdroofka,
Deltree ]:->