Monitor czy grafa??-coś nawala

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 16:44:20 MET

Witam!!!
Problem polega na tym ,że po restarcie kompa obraz na monitorze jest
zwężony-ustawienia w osd monitora nie zmieniaja sie stad wnioskuje ,że to
wina grafiki.A poza tym gdy przy włączonym kompie wyłącze monitor obraz
nie ulega zmianie!Zauważyłem jeszcze jedna rzecz.Gdy włacze Unreal
Tournament, pogram sobie i wyłącze grę ,to wielkość obrazu ulega zmianie w
stosunku do tego przed graniem.Nie wiem czy to monitor ,czy grafa.Monitor
jest nowy , ma 2 tygodnie a grafika to GeForce MX400 64MB.Nie mam innej
grafy żeby o sprawdzić.
Co radzicie????
Dzieki

--