Re: Monitor czy grafa??-coś nawala

Autor: Jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 17:01:03 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opsndnb606dbntwf@komputer-d104iz...
> Witam!!!
> Problem polega na tym ,że po restarcie kompa obraz na monitorze jest
> zwężony-ustawienia w osd monitora nie zmieniaja sie stad wnioskuje ,że to
> wina grafiki.A poza tym gdy przy włączonym kompie wyłącze monitor obraz
> nie ulega zmianie!Zauważyłem jeszcze jedna rzecz.Gdy włacze Unreal
> Tournament, pogram sobie i wyłącze grę ,to wielkość obrazu ulega zmianie w
> stosunku do tego przed graniem.Nie wiem czy to monitor ,czy grafa.Monitor
> jest nowy , ma 2 tygodnie a grafika to GeForce MX400 64MB.Nie mam innej
> grafy żeby o sprawdzić.
> [...]

Tez mam coś podobnego - monitor działa normalnie a po załączeniu gry
odświezanie sięnie zmienia czyli nadal jest wysokie ale obraz jest nieco
zawęzony - dzieje się tak przy FIFA 2005 np.W menu monitora widze ze zmienia
się pasmo - zmniejsza i to pewnie jest przyczyna - jak temu mozna zaradzić
aby podcza gry obraz wygladał tak jak na pulpicie - czyli zajmował cały
ekran?
Dziękuije